domingo, 24 de agosto de 2008

En les pròximes hores o dies el contactor del meu blog passera la primera frontera, la de les 1000 visites. No m’ho puc creure! La veritat es que jo també en visito bastants, paro a mirar-ne alguns, robo alguna idea d’uns quants aprenc coses de molts. Però lo que segurament mes m’agrada de passejar-me per aquest mundillo dels blogs i veure la gran diversitat de gent i d’opinions, de maneres de fer, i mes encara de ganes de viure que hi ha. Alguns blogs parlen de viatges, i m’encanta mirar les fotos, llegir alguna entrada, viatjar indirectament a traves dels blogs viatgers. D’altres parlen de com creix una família, del naixement d’un nen, de la seva evolució i d’altres de noves parelles, noves vides. Alguns blogs son francament tècnics, i si t’interessa el tema que s’hi tracte i pots aprendre un mon de coses. I finalment hi ha els blogs que parlen d’un mateix i de coses variades. Es fascinant la necessitat de comunicació que tenim tots plegat, les ganes de compartir les nostres idees mes personals a vegades amb la resta del mon. Alguns blogs son molt simples, alguns increïblement elaborats. El mon dels blogs, virtual, però tant real a l’hora. Molt bon dia a tots. Penjo l’entrada i m’han vaig a gaudir del mon real, tant virtual a l’hora.