lunes, 13 de octubre de 2008

Coses i Moments

Coses i moments, el meu blog va néixer com una curiositat meva de veure com funcionava un blog i a anat evolucionant ràpidament en una manera de compartir les meves coses de forma no tant directe o personal com seria una conversa, una trucada, o un correu, mes obert a tots, no entrant en detalls tot i que també hi han entrades força personals, per qui sap llegir entre línees, o qui hem coneix mes personalment. Es també una manera de compartir coses que descobreixo o que hem fan descobrir, com ara algun fotògraf, un pintor, una idea. Es una manera molt fàcil i directe de compartir coses o pensaments amb altres de forma generosa i oberta. Moltes entrades tenen el seu origen en converses o intercanvis de correu o vivències amb terces, i l’únic que faig es transmetre en un escrit lo que m’ha aportat aquella persona, o com jo ho he rebut. Altres entrades son d’articles, llibres o mes coses que he llegit i que per una rao o un altre m’han interessat, agradat o emocionat, i que no m’he pogut resistir en copiar part o en la seva totalitat cap al meu blog. Que hem perdonin els que descobreixin que un escrit seu esta en el meu blog, i espero que se sentint afalagats. Coses i moments intenta ser un blog molt variat i espero que prou interessant, simplement perquè soc una persona molt oberta a aprendre, viure, “robar”, experimentar i emocionar-me amb coses noves i coses que no ho son, però que son maques i interessants i sobre tot quan això passa, lo mes natural de mon per mi es poder compartir-les amb d’altres de la manera mes maca i sana possible. Tot plegat es aquella roda tant guapa del donar i rebre. Espero que qui hem seguirà llegint seguirà gaudint de aquella idea i fent la seva si ho desitja, aportant coses noves i fent que coses i moments es transformi cada vegada mes en una eina mes per interactuar directe o indirectament amb mi i amb els altres.

Molt bon dia a tots i totes