jueves, 18 de diciembre de 2008

Dijous?

I torna a fer tramuntana, i torna a fer fred. I mira que m’agrada! Quan bufa aquest vent d'enllà de les muntanyes el cel es torna d’un blau puríssim, però m’han estic cansant. Lo mes sorprenent de aquest vent es que passes de Figueres i de cop el vent desapareix. De camí cap a Besalú hi ha un poble que mig poble en te i l’altre no. Com pot ser que un vent tant violent sigui tant local a la vegada. Si mes no local per la meva regió, ja que també esta a França, a ses illes, i mes llocs segurament.

Avui, que som? A si, dijous. En principi tinc canalla aquesta tarda, però hauré de trucar a veure com esta la Rosa i si pot vindre. Ahir tenia febre quan la vaig tornar a casa de la seva mare. I dema comencen vacances, unes tres setmanes, meitat amb mi, meitat amb la mama. Entre mig de la meva meitat hi ha l’any nou. Les noies ja m’han dit que volien sortir, fer alguna cosa. Del moment no m’inspira la festa ni tinc res previst, ni muntat, però ja sortirà, sobre la marxa, que es quan les coses solen anar millor!

Del moment vaig a fer de maruja, que es lo que toca. La casa esta que fa pena.

Molt bon dia a tots i totes.