domingo, 1 de marzo de 2009

Idea robada....

Fa dies i dies que al centre de la Mercè s’està parlant de fer una exposició col•lectiva amb el tema de la mitologia i els herois, i fa dies i dies que tinc clar que vull fer. Una aranya dona, dona aranya, relacionada amb el mite de aragnida, la teixidora que Atenes va transformar en aranya, com a castís per presumir tant de que feia els millors teixits (i de fet, tenia raó, eren els millors) Així que Atenes la va transformar en aranya, podria seguir teixint els millors teixits, però ningú no els veuria, o a ningú els hi agradaria. Una historia, al meu gust preciosa. Ja tenia tot mentalment muntat, i avui, mirant un blog, que mira de tant en quan, no m’ho podia creure... la meva escultura mental materialitzada en una foto. La veritat es que la primera reacció va ser “joder, ja no tinc la idea original”, i desprès me la vaig estar mirant, i molt. Realment es una bona peça... i definitivament tinc ganes de fer-la jo també, mes que mai, en molt mes gran, una mica diferent... Això serà per d’aquí un mes, mes i pico... primer tinc dos altres cosetes entre mans. Un home, que l’estic fent, i una parella, que d’alguna manera “estoy en ello”. Ja que la foto de l’escultura es realment bona, no em puc resistir en ficar-la en el blog... Espero que us agradi, igual que a mi