miércoles, 29 de abril de 2009

slow down

I ja tornem a tindre 4 canalles sopant i dormint per aquí. Em sembla que aviat haure de canviar el cartell de en venta per un altre de “Restaurant, en plan alberg de joventut mes barato de Catalunya” Però ja m’agrada tindre aquest mundillo per aquí, La Elyse i la seva amiga, la Emi, ara mirant una peli a la meva habitació, la Rosa i l’Arranxa, jugant tranquil•lament un monopoli a 2 metres de mi. Que diferent per això les noietes de 14 i les de 7. Les de 14 ajuden, estan tranqui-les, participen a tot, i a mes tenen moments de conversa francament interessant, les petites es dediquen bàsicament a transformar la casa en una mena de zona catastròfica, i poca cosa mes. Avui m’ha fet molta gracia la Rosa, perquè ha fet de mama de la Emi, donant li el sopar com si es tractes d’un bebè, o casi. Jo no hauria tingut la paciència, i a mes ho feia amb una gracia, superguapa.
Ara veurem com va evolucionant el vespre... em temo lo pitjor! I dema tot el dia canalla per aquí, que no em passi res, i al vespre barraques a Figueres... La bona noticia es que desprès, el dissabte podré dormir tantes hores com em vindran de gust.

Va, ja us deixo amb una peli treta de vimeo. Dona pau, i per cert si algú de vosaltres em sap dir qui canta, em feria un petit favor. Cuideu vos! Un bon cap de setmana...