lunes, 15 de junio de 2009

Això s'acaba

Bon dia, bon dilluns! I ja arranca una nova setmana, la ultima on la canalla anirà a l’escola tota la setmana, i desprès dos dies i St Juan. I clar, desprès de això mes de dos mesos de vacances per uns, i jornada intensiva per uns altres. Les meves noies han aprovat l’any d’estudi que estan a punt de concloure, i en estic molt content. A mes, han crescut una mica mes com a persones, i de això en estic molt orgullós. D’aquí 5 dies comencen també les oposicions per alguns. El gran moment de la veritat, desprès de molts mesos d’estudi per alguns. Com a anat el cap de setmana? Pues amb la canalla mai gaire lluny, que si la Rosa i la bateria, que si la Elyse i la piscina, i això que no em tocava tindre les. Però es veu que finalment si, se senten prou lliures com per vindre de tant en quan a visitar el papi quan no toca, i jo feliç. Bueno, ja comença una nova setmana i tinc els ulls encara ben tancats. El cel es gris i una súper granota m’espera allà baix, un mico a dalt i una aràcnida a Girona... A veure si amb el cafè em trec la mandra i em fico les piles! Bon inici de setmana a tots i totes.