domingo, 21 de junio de 2009

Dia despres

L’esforç i la recompensa no sempre van units, i la tómbola de temes opositors no sempre surt bé tampoc. Però tot es sumar i tot son experiències noves. Fins ara tot van ser dies abans de... avui es el primer dia desprès. Com dèiem amb la Dolors ahir, ara vacances i desconnectar, i a partir del setembre tornar a preparar oposicions per d’aquí dos anys. Jo estic molt orgullós d’ella, primer per haver s’hi ficada, de la manera que ho va fer, i ara amb la seva reacció, positiva com sempre.
I torna a fer tramuntana i un sol encegador. Un temps ideal per començar a pintar la granota, que amb la Rosa ahir la varem estar polint i preparant bona part del mati. Tinc ganes de acabar amb aquesta bestiola per poder-me dedicar de ple al l’aràcnida que m’està esperant al jardí. I desprès de això... un mon d’idees!
A la tarda F1 i cine amb tota la banda, menys la Rosa. Anirem a veure el mon de Coraline. La Rosa no s’ho hauria perdut per res en el mon, però això era abans perquè ara vindrà l’Oliver, a tocar bateria i ensenyar nous ritmes. Serà nomes això?
Va, m’espera el cafè, m’espera la granota... I vosaltres que hi feu aquí encara amb el dia tant bo que fa? Bon diumenge a tots!