lunes, 6 de julio de 2009

El fill de puta...

Pues si, això va dedicat al fill de puta que em va robar la moto la nit del dissabte al diumenge, i quan dic que es un lladre, deu ser que encara soc massa bo amb el fill de puta aquell, Perquè bàsicament lo que ha fet es fer un pont al contacte, i la va tirar en un escampat a 500 metres d’aquí. Quina decepció veure que n’hi ha que fan això nomes per tocar els collons, sense ànims de lucre, en plan ONG. Quan m’han vaig adonar aquest mati, que la moto no hi era lo primer que vaig fer va ser trucar a la policia per denunciar el puto robo, i lo primer que em van dir es “ja la tenim aquí, una mica ratllada, però esta bastant bé." Home, això de bastant bé, es un dir. El gasto serà considerable. Jo em pensava que en temps de crisis es robava per menjar, i encara tindria mitja excusa. Avui he descobert que encara hi ha capullos, vàndals que nomes ho fan per gust al vandalisme, nomes per tocar els collons. Pues mes val que no m’han enterri de qui es el fill de puta que fotre en l’aire la meva moto. Es podria acabar convertint en soprano, no se si m’explico. Per cert, al dipòsit municipal m’han dit que això passava tot sovint, així que si algun veí de Castelló li ha passat lo mateix, o sap alguna cosa que jo a hores d’ara no se, que em digui alguna cosa que em faci un comentari.