sábado, 1 de agosto de 2009

final de juliol de "mini setmana tragica"

Gracies per qui ha llegit la ultima entrada que havia fet i s’han preocupat per mi. M’ha sorprès, m’ha agradat. Pues si, a vegades les coses sembla que no puguin anar millor i amb una mica de mala sort així es. Però tampoc no es res greu, simplement contratemps de la vida. Primer van ser dues noticies francament negatives per la meva companya, la Dolors tant a nivell personal com professional, per de les quals evidentment no penso parlar aquí, i desprès dues de meves, que mes que greus, pues son desagradables. La primera, que tinc un pis a Figueres, amb llogater, que per lo vist ha decidit fa 2 mesos de això de no pagar mes el lloguer. Com que es la primera vegada que m’hi trobo es una sensació una mica desagradable, i sobre tot et ve al cap això de ... “i ara que”. La segona es que el judjat de Figueres va arxivar les modificacions del conveni de divorci que es van fer l’any passat i que augmentaven considerablement el dret de visita a favor meu i de la canalla. La raó, es que la meva estimada EX no ha trobat el temps en mesos d’anar firmar un parer de confirmació de la seva firma al jutjat. Va ser un descuit? Ho dubto. Mala fe... no se que pensar, però el cas es que no se que passera ara. Dilluns vaig a veure l’advocada, i segurament es fera una demanda, però fins dilluns no sabre res mes. Tot sigui dit, últimament la EX te el chic per fer-me posar cara de gos... Si no es una cosa en es un altre, i tot i que ha perdut la facultat que tenia de desmuntar-me, pues son moments una mica complicats de passar, però al cap i a la fi no deixen de ser moments ja. Per la resta tot va bé. El juliol ja ha passat, dema torno les criatures a la seva mare, i els dies que les vaig tindre aquí van ser molt i molt bons. Dema estaré trist de deixar-les, però es lo que hi ha. També amb la Dolors ens estem trobant cada dia una mica mes, i ja havia fet un bon cami en els ultims 3 mesos i pico. La veritat es que m’hi trobo molt ben acompanyat a tots nivell al seu costat, i al reves es clar. Per acabar bé del tot, vet aquí 4 fotos de aquest final de juliol, principi d’agost... Un peto a tots, i una abraçada molt forta a les meves lectores amoïnades.