lunes, 10 de agosto de 2009

maletas

I ja nomes falta un dia per marxar cap a Roma. Quan varem agafar el bitllet em recordo que vaig fer una entrada del tipo “falten 90 dies” i ja han passat, i que ràpids que han passat. De m’entres ha acabat un curs escolar i mes de la meitat de les vacances. Ja ha passat la festa major d’estiu també i les misèries amb el llogater que finalment sembla disposat a pagar lo que deu, misèries amb la innombrable, que finalment sembla disposada a firmar els papers que tenia que firmar, alegries de tota mena, i algun contratemps també. I ja venen les prises del últim dia... Primer que fer de aquest gatet? Si les noies no troben solució, aquesta tarda el deixo a procat una associació de defensa dels animals. Desprès hi ha un mal de queixal que toca els col... de dalt a baix. Ahir vaig prendre tants calmants que semblava que estava flotant en un altre galàxia. A veure si el dentista no fa vacances i em pot agafar en plan urgències. Corre cap al banc a buscar diners, un dinar amb la Hedwig i fer maletes que dema es el gran dia. No anem pas passa preparats tampoc. Si que hem estat mirant una mica els horaris de lo que volem visitar i hem entens que hi haurà un dia Vaticà, un altre roma clàssica i un tercer de una mica de tot. Però com i quan queda una sorpresa. Sobre la marxa, que es lo que millors resultats sol donar. Pues res, a punt de tancar el blog uns dies, però ja us explicaré com ens ha anat a la tornada. Feu bondat de m’entres....