domingo, 16 de agosto de 2009

Que dir de Roma?

Pues, primer de tot que la trobo a faltar, encara que sigui una mica, i mira que en la vida no havia suat mai tant, i mira que es caòtica, plena de grafitis i brutícia per tot areu. M’entres que hi era mes d’un cop vaig pensar que de totes les ciutats italianes que havia visitat, aquella era la que menys encants tenia, però pot ser el simple fet de ser italiana et roba encara que sigui una mica el cor. Van ser 5 dies molt intensos de com a mínim 12 hores de visites a museus, monuments, esglésies, o pilots de pedres que nomes eren un record d’imperis caiguts, pujades i baixades, a peu, tramvia, bus o lo que sigui, de menjar quan ho deia la gana, de beure litres d’aigua a totes hores. Va ser intens, però interessant i al llarg dels pròxims dies faré algunes entrades de llocs que m’han marcat, com st Pere, les catacumbes o el museu de la civilització romana per nomes dir-ne alguns. Avui em queda per triar unes 1200 fotos, i recordar bons moments que van ser abundants. Em queda el record d’haver visitat la ciutat eterna... un record genial!