miércoles, 30 de septiembre de 2009

Aquest mati, amb els ulls ben adormits la Rosa m’ha fet un regal molt guapo... el disc, viva la vida de Coldplay. A mes m’ha tornat una foto, jo de molt jove, i ella bebè que per lo vist ja feia dies i dies que tenia. Quan li vaig demanar com es que la tenia, em va dir que era una de les molt poques on sortíem tots dos. M’ha vingut com una llagrimeta als ulls, i encara no se perquè. De totes maneres, el millor dels regals aquest any, es poder gaudir de la seva presencia, compartir les seves vivències, inclòs fer alguna trampeta amb ella com fer-li els deures de plàstica. Però sobre tot veure que esta mes bé que mai. Això si que es un regal “chapeau”!
Avui al migdia ja torno a tindre la Elyse per casa, i a la tarda de compres per Figueres amb tota la banda. Falta molta roba encara. La maleta amb la que va vindre aquí, nomes era una maleteta! De fet ocupava mes lloc els discos i llibre i l’equip de musica que els pantalons, camises, etc. Ahir vaig parlar un moment amb la mare. Em va dir que la Rosa te un mon de roba per casa seva, però clar, a que ens serveix si es roba de fa 2 o 3 anys? En fi... que hi farem. On no n’hi ha no en rega.