jueves, 26 de noviembre de 2009

Despertar....

mmmm.... que bé! Per fi una bona nit, llarga ja que vaig anar dormir a les 9 ahir, i ben dormida. Tots els ossos em fan mal! Normal, la ressaca dels dos últims dies de estres. M’he pres un bany supercalent i ara se’m tremolen les cames i mes aviat tinc ganes de tornar a ficar-me sota la manta. Però res, d’aquí 5 minuts toca despertar la Rosa, esmorzar amb ella i el nou dia ja estarà en marxa. Avui intentaré pintar una mica, fer abstracció de les coses. Ahir vaig estar mig dia preparant papers i coses en relació amb el tema Rosa, i l’altre mig dia, ficat a la cuina, per moments amb la canalla. Mussaka, arros amb llet, endívies gratinades, princeses i botifarra... i jo que se que mes. A si, al vespre varem preparar això mexica, buritos, amb la Rosa... Van sortir molt bons, guayyy! Va.... les campanes ja toquen les 7. Temps de ficar-se en marxa. Molt bon dia a tots!