lunes, 28 de diciembre de 2009

I ja ha passat Nadal, un Nadal una mica diferent dels altres, de fet un Nadal on estic fent les paus amb les festes aquelles. El dia de Nadal estava a casa per voluntat pròpia, sol i pintant, escoltant musica i amb la coco, el gosset de la Dolors. Vaig pintar molt i bé, i la veritat es que també em vaig passar unes horetes amb un joc d’ordinador, buscant diamant en una mena de trencaclosques maya :-S. El dia de St Esteva cap a Barcelona, amb la dolors i part de la seva família. Bon menjar, bon ambient i al vespre caminada per la cuitat, mirar firetes i cap al teatre Apol·lo. El 27 una gimcana en el museu de ciències de Barcelona, dinar i cap a casa amb tota la banda. M’ha passat volant tot plegat, i ja toca pensar en l’any nou, a Sevillà, i molta canalla i desprès reis. I ja serà el 20 de gener amb vista davant del jutge. 2009 s’acaba bé, sabent que les coses van per el bon camí, 2010 nomes podrà ser millor.