lunes, 18 de enero de 2010

Avui....

Avui ....reunió amb la lletrada, m’imagino per ficar-nos al dia per la vista de dimecres amb la jutgessa. Suposo que ho tenim tot bastant bé, bastant complert, bastant a punt. Tinc ganes de que arribi dimecres , passar aquell primer obstacle. Hi vaig fort mentalment, i anem forts amb els fets. La veritat es que no em poc imaginar que pot fallar, tot i que estic segur que no tot sortirà bé tampoc. 

Avui .... ja toca anar al súper, comprar 4 coses i sobre tot fer un bon dinar per la Rosa. 3 dies de sopa a casa la mama s’han de compensar amb algun platet ben gustos, fi i bo.

Avui .... toca començar una seria de 5 pintures amb temàtica de Girona ciutat. Tres de grossos i dos de petits. Ja som el 18 de gener i tinc 13 pintures a punt per la Expo, però m’han falten com a mínim 7 mes.

Avui ... i ja ha començat una nova setmana, de aquelles importants per mi, i espero que bona per tots els que de tant en quan us perdeu per aquí.