sábado, 27 de febrero de 2010

Tranquil·litat


I ja ha passat un altre setmaneta, moguda i plena de coses, bones algunes, no tant algunes altres. Si aquesta entrada fora escrita per la meva ex, podria dir-se que per ella era la setmana horribilis. Va perdre el seu pare dimecres, el va enterrar dijous i divendres va firmar el ratificació de les modificacions del conveni de divorci, o dit d’un altre manera, ja no te les seves filles com a font d’ingressos, ja no li toca pensió alimentaria per elles. Pero aquesta entrada es meva, i lo que es dolent per uns, es bo per uns altres. Per mi l’enterro del avi va ser un moment positiu però ja ho vaig comentar en un altre entrada, i clar que la ratificació es nomes un pas lògic mes a tot el que s’havia fet aquests últims mesos, però era el pas definitiu legal. La veritat es que fins que no em van confirmar la firma del document tenia una forta tendència a pensar que no es firmaria i que ens quedaria encara 6 mesos mes de judicis i mal de caps. Però ja esta fet, i es poden enfocar les coses amb mes tranquil·litat.

Ara a gaudir del cap de setmana sense canalla. Cine, restaurant, pot ser alguna copeta, etc... I desprès a enfocar les coses amb mes calma. D’aquí un mes gosset a casa, buscar un lloc un exposar pintures. I d’aquí 15 dies ja tindré la meva mare a casa per uns dies. Aniversaris, sants, visites metge, estudis... rutina. Benvinguda serà!