martes, 27 de abril de 2010

El mon al reves de nou, segona part

Com es poden solucionar problemes de canalla si els pares no son capaç de dir-se “hola”? Ahir vaig anar a l’escola, parlar amb la mestre de la Elyse per això de ficar-li mes deures directament. La mestre m’ha dic que ho veia difícil, que la Elyse ja estava colgada de feina, perquè la major part del temps a la classe era “ cal despiste”, però també m’ha ensenyat lo que havia fet la Elyse avui a l’escola. 0 en mates, mal comportament, falta d’atenció constant. Realment s’ho esta passant molt malament. La seva mare s’havia quedat al pati de l’escola, esperant a que la Elyse baixes. Li vaig dir a la mestre que li tindria que ensenyar això a la mare, no nomes a mi, i de pas li vaig explicar tota l’aventura dels quaderns, i mes coses (per cert, la Elyse ja no te els quaderns, la seva mare els ha amagat). Doncs bé, baixem cap al pati, la mestre vol començar a parlar amb la mare i la mare li contesta que en la meva presencia no vol parlar, i gira cua. La política del austruç encara esta de moda. Desprès em vaig quedar parlant una mica mes amb la professora, i em va dir una cosa que no deixa de sorprendre. Resulta per que la Elyse va al psicòleg des de fa tres mesos (tres visites), segons lo que havia dit la seva mare, a petició de l’escola. Ara resulta que l’escola no en sabia res. Serà difícil tot plegat... La sortida mes positiva seria tindre mes la Elyse encara, però per pensar en fer alguna cosa per via judicial es massa aviat. Li he demanat a la mestre si podia organitzar una reunió a tres bandes, però vist lo d’ahir, es casi impossible que es poguí fer. Pobre Elyse, s’ho passera putes, però estic segur que al final s’han sortirà. Es llesta i jo hi estaré al darrere per lo que faci falta