lunes, 26 de abril de 2010

El mon al reves de nou…

Tinc dues filles. Una de les dues viu a casa meva, l’altre a casa de la seva mare. La que viu a casa meva també es passa bona part del seu temps de visita de la mare a casa meva, o si mes no lo mes lluny possible de casa de la seva mare. De fet, no deixa que la seva mare s’implica en la seva vida, ni per casualitat i jo l’entenc perfectament. En quan a l’altre, passa la meitat del temps a casa meva per temps de visita pactat. La petita te molts problemes per adaptar-se a la nova situació familiar. Quan esta a casa de la seva mare, s’escapa, els resultats escolars son dolents etc. Sempre va despistada i realment no es fa a la nova situació. Quan esta a casa meva, tot va molt mes suau. Estudia, s’està per ella, s’ho passa bé i suposo que se sent ben acompanyada. Degut als seus resultats escolars, la seva professora em va dir de donar-li feina extra en forma de quadern de mates i copiar textos. Com que se que la seva mare es d’un passotisme extrem també li dona alguna que altre feina a fer a casa de la seva mare, i fins ara els ha anat fent. Dic fins ara, perquè aquest cap de setmana la seva mare a prohibit a la filla que els fes. M’ha trucat a mi per dir-me que ella tenia un sistema educatiu molt bo, i que deixes de ficar-me a casa seva (que si donar deures a la noieta es ficar-me a casa seva es una cosa molt discutible). En fi, pot ser te raó, des del seu punt de vista , no ho penso discutir, tot i que trobi bastant greu prohibir a la seva filla d’aprovar un curs, però que hi farem. Avui aniré a parlar a la seva professora, perquè sigui ella qui doni directament la feina a la Elyse. Així farem callar “sistemes educatius alternatius”.

Quina putada per això tindre una ex com aquesta!!!