sábado, 4 de septiembre de 2010

Tv for free


Una persona de 65 anys s’haurà passat 9 anys de la seva vida mirant la televisió o medis similars de manera ininterrompuda. Quan tenia un any no sabia distingir la realitat de la ficció, tenia la ment molt fràgil i molt receptiva. Haurà vist 200.000 actes violents abans d’haver complert els 18 anys i als 65 anys haurà vist 2.000.000 de d’anuncis publicitaris. Aquella persona haurà esta fidelitzada a les marques a partir dels 3 anys i les reconeixerà a partir dels 2. El sistema l’haurà modelat. Haurà fabricat un comprador per els seus productes a base de pors i falses realitats. Aquella persona ja no te un pensament propi, sinó el que se li vent a la televisió o altre mitja. Un terç de la seva vida desperta l’haurà passat davant d’un medi audiovisual. Aquella persona s’haurà convertit en un addicta Electronic. Si te la sort o la desgracia de parar-se a pensar i buscar les respostes essencials a les grans preguntes el sistema li dirà “la vida es curta, compra mes”. Penseu el pròxim dia que obriu la televisió o un medi similar, “qui mana en la casa?”.