domingo, 29 de mayo de 2011

Port Aventura!!!






Fa 6 anys de aixo vaig fer un viatge a Port aventura molt estrany. Era com un viatge de despedida, no com aquets que vaig veure avui per anar cap al matrimoni, sinó tot el contrari, un per deixar el matrimoni. Tot estava pactat, em sembla que firmat també, i dos mesos mes tard la dona serà “la ex” i les filles unes personetes emmarcades en un dret de visita.
Avui he tornat a fer el viatge, ja amb la simple intenció de passar un gran moment, pot ser també una mica amb vistes a despedir aquesta vegada un nivell de relació amb la Rosa que ja no tenim, ja que s’ha fet molt gran de cop. En fi, sempre despedim a Can Cools!
Avui a mes de ser dia de despedida es dia de introducció, ja que es la primera vegada que la Gemma, amiga, companya de viatge i amant d'emocions fortes surt en el meu blog.
Així que varem entrar per el port de les Drassanes, per començar fent una cua de mes d’una hora al furiós baco, però la espera valia la pena(aaaaaaaaaaaaaa, es l’únic so que va sortir de la meva boca durant el minutet que durava la cosa aquella, jejeje!Això va ser el principi d’una llarga llista d’activitats i atraccions però per nomes nombrar-ne algunes…. El tutuki splach, els macamanu garden de la polinesia, l’arbre màgic i el tami tami del barri Sesam (molt guapo visualment)

De la xina, el dragon Khan (la Elyse també) Els tea cups, un espectacle de bombolles molt guapo, i de mexic, el tren de la mina, la serp emplomada, el yucatan… guay tots!
Al final allà on varem estar pot ser mes temps, i on tenim ja els ritmes i organització mes controlats va ser al far west yuhuuu!L’estampida, silver river, gran canyon river, una de can-can, i jo que se que mes que no em ve al cap ara mateix, però el temps volava a un ritme frenètic també.... Just el temps per comprar 4 regals, tres detall, i cap a casa.


Per acabar el dia de la millor manera, sentir a la radio del cotxe durant el camí de tornada la retransmissió de la Champions… i visca el Barça… els millors un any mes! I ara, casi a les dues del mati, a casa, mirant fotos i ordenant coses, ficant una rentadora i els ulls i cap a mig gas, pensava, que bé, un altre bon dia… BIEN!!!