lunes, 27 de junio de 2011

Tic, tac, tic, tac, tic, tac, etc

Juny es un mes estressant, ja que es el principi de les vacances grans per la canalla i per els pares el moment de tindre la vida mes o menys desmuntada durant 2 mesos. Juny es el mes de les activitats a topé, sobre tot perquè es el moment en que moltes activitats extraescolars s’acaben i clar, s’ha d’anar a veure que han fet els nens macos durant tot l’any. Es final d’any escolar, amb molt de cansament acumulat, però al mateix temps moltes festes, i es a dir que poc dormir, i mala lluny, precisament per això. De tots els mesos el juny es el pitjor per mi perquè es el principi de les grans calors, i com bon víking que soc, pateixo. Juny es un descontrol, i mira, això es un dia casi normal. I també es el moment de fer coses per desprès poder estar un pel mes tranquil a durant juny i juliol, com ara preparar els papers per la Rosa poder anar a Anglaterra i Bèlgica, o la pellucaria de la Elyse

6 del mati: Em desperto igual que el sol s’aixeca, i vaig al pc, mirar els correus de la nit, tot fent un cafetó. La casa esta en calma, uuuffff… es d’hora i amb prou feina si estic despert, però gaudeixo del moment.

6.30: miro la pintura que tinc començada. Moltes coses no encaixen, esta fosca i trista, sense harmonia… començo a pintar.

7.30: Sona el despertador… despertar la Elyse, esmorzar, dutxa, vestir.

8.00: entra la Rosa de Figueres on ha passat la nit, entre cansada lo que fa pensar que serà un dia tens. Ella va a la dutxa, nosaltres al CAP, on em quedat amb la pediatre de la Elyse.

8.30: amb 15 minuts de retard, visita amb la pediatre, una persona desagradable amb ganes. Sembla mentida que tracti amb canalla. Per mi te un problema agut i el do de fer sentir els pares “culpables” i no responsables de les coses i malalties dels seus fills. En tot cas, sempre xoquem.

8.45 – 9.00: farmàcia, buscar el pa, i comprovar si es te tot per anar a fer un passaport nou. Falten les fotos del carnet, que tot i que li vaig dir a la meva estimadíssima filla que se les fes fa mes de 15 dies, peus no les te i ara toca corre cap al fotògraf del poble.

9.30: encara no ha obert el fotògraf… ho farem a Figueres, i de pas, mirarem de trobar un quadern d’estiu d’angles per la Rosa (cosa que dos dies abans estàvem en la mateixa Abacus, per no s’han recordava que en necessitava un)

10.00: fetes les fotos m’han adono que m’he deixat el DNI a casa… JODER!

10.15: La Rosa a l’abacus, jo a Castello…

10.45: Tots cap a la Jonquera, per fer el passaport

12.00: Ja tornem a estar a Figueres, passaport nou, i cap al decatlon per un bikini per la Rosa… tictac, tictac (les coses de palacio van despacio)

13.00: Increïble… ja estem a castelló. Deixo les noies a casa (una molt despistada, l’altre molt adormida, i m’han vaig al mercadona comprar 4 coses que falten. No em funciona la targeta, i em toca anar a casa a buscar diners. Grrrr

13.30: Ja estic a la cuina, cuinant... la Rosa escanejant tota la documentacio per si la tornem a perdre com va passar a Roma fa dos mesos. m'han adono que li falta la tarjeta de seguritat social europea, perdut a Roma... que el demani ella i espero que aixi tingui cuidado per les coses. Voldria que m’ajudesin a la cuina pero, uuuffff... costa. Costa!

13.45: Sospito que la Rosa vomita... a veure si es confirma la cosa

14.00: Menjar, bronca amb la Rosa (ja en portem 4 avui, perquè la senyora adulta es tot menys això, i simpàtica, jolin, els he vist que mes (però esta cansada i això es el que passa quan un esta cansat, ara que jo també... però m’aguanto)

14.30: Segueixo a la cuina perquè havia ficat en marxa varius coses per tindre el dia mes lleuger dema.

15.30: Finalment tinc la cuina recollida, tot fet... toca quadern d’estiu de la Elyse. En te 3 mes un llibre de lectura. Tot va mes o menys bé fins quan arribem a mates... allà el cap de la Elyse sembla una zona zero desprès d’una explosió termonuclear.

17.15: Malgrat tindre programat mes feina amb la Elyse ho deixem aquí. Fa casi 12 hores que estic en marxa, casi 10 de manera intensiva. Ja n’hi ha prou. El dia tindrà com a mínim 6 hores mes i necessito fer una pausa abans d’atacar els sopar i de mes...

17.55: acabo l’entrada del blog... i ara que... Pintar? O descansar? Uuuffff... dutxa freda i descans.