miércoles, 20 de julio de 2011

Bob the Builder dels collons!.


Collons de paletes. Des de les set del mati (com cada dia) tinc Manolo i els seus càntics, Mohamed i la seva pastera i no se com es diuen els dos altres amb maceta i escarpa picant a dins del meu cap. Que avorti que es això de bon de mati! Per 10 metres no visc en el barri antic lo que aquí es diu dins de la muralla, perquè si fos així, això seria a les 8 del mati, una hora mes tard! Espero amb impaciència diumenge, i que no hi siguin els....

Sort que tinc el material de Llança a punt, i sort que tinc coses en marxa. Si tingues que fer-ho ara, tot això, em sembla que no feria res de res. 15 dies en darrere pintava 12 hores al dia, amb molta disciplina. Em despertava a les 7 com a molt tard, a les 8 ja estava pintant, feia una petita pausa per menjar, i seguia pintant fins al vespre. Resultat, 4 pintures grosses en 8 dies. Ara em desperto tard , cansat, amb la canalla per casa, amb quaderns d’estiu, s’ha de cuinar, es torna a fer de taxi, es torna a estar pendent de masses coses i “papa” torna a ser la paraula mes escoltada a casa. Fa 5 dies que no pinto, ni sabria que pintar, però dema m’hi torno a posar! Com a mínim, aquella es la pensada. La casa esta que fa pena i es tindria que netejar , com a mínim donar una bona repassada. Ja veurem que pesarà mes... De m’entres tampoc es que estigui completament parat. Per exemple ahir vaig soldar trossos de ferro per la Monica, i ha sortit molt bé, i es que el soldar es una cosa que no domino, que em fa mania, també he estat començant a organitzar un viatge a la toscana, buscant informació, obrint un blog dedicat a això. Avui seguiré amb això, i haig d’escriure sense falta un correu per la meva mare que dema es el seu aniversari. També començaré a treballar el tema (alemanya) Que vendre coses per aquí es com un impossible en aquets moments, així que provarem el mercat alemany. Per això compto amb la Monica que hi te molts contactes, i amb el meu cap quadrat, jejeje! Tot va sobre la marxa, però com sempre es una marxa accelerada. La canalla es comporta, de fet la Rosa o no esta, o esta amb l’Aitor donant voltes per casa (sort que es limitaven el temps d’estar junts, jejejeje!). I la Elyse..... es que la Elyse! La nit passada s’ha quedat a dormir una amiga, i avui hi estara fins les 4 de la tarda. Ja em va bé, ja que estan ocupades, juntes.

Va.... em faig un cafetó, miro el correu i em fico en marxa! Avui serà un dia segurament mes calorós que ahir, mes sec. A veure si a la tarda ens podem perdre a la platja, que fa dies que no hi passem unes hores, i es l’estiu, joder!