martes, 29 de julio de 2008

Cap de bo!!

Hi ha persones en aquest mon que tenen la gran facilitat de culpar als altres de tot lo negatiu que els hi passa. Son persones normalment molt insegures, negatives i egoistes i en principi tendeixo a evitar-les, però no sempre es possible. Devores, atrapat dins de la seva negativitat, normalment tinc prou recursos per evitar que lo que intenti comunicar-me m’afecti. Però això tampoc no es sempre possible. Quan la persona amb qui he conviscut 16 anys m’explica que el benestar de la meva canalla passa per anar a viure a 170 km del Empordà, bàsicament perquè ella mateixa no s’hi troba a gust aquí, desprès d’haver-hi viscut molts anys mes que bé a mi el dia s’hem posa núvol. Perquè les meves precioses criatures que ara creixen de manera molt equilibrada i estan mes que bé han de pagar per l’egoisme i la poca seguritat de la seva mare? Encara estan aquí, i per lo vist no hi ha plans de marxar fins d’aquí 5 anys, però qui s’han fia de això? Temps al temps.... però joder, serà ben bé veritat que de “ex” no n’hi a cap de bo(na)!!!!