miércoles, 30 de julio de 2008

Primeres passos



Que bo… m’he despertat molt d’hora avui, la canalla encara dorm, la casa es meva! A fora ja fa un sol que espanta i la previsió del temps es que mes val que tingui una piscina ben a prop. Hem sento molt cansat, però bé a la vegada. Lo primer que solo fer després d’haver fumat el primer cigarret es ficar-me un moment al portàtil i clicar sobre l’icone live mail per veure qui m’ha escrit durant la nit o de matinada. Normalment son pps, i m’agraden. Alguns fan riure, alguns et fan reflexionar, alguns realment estan rallant el mal gust, alguns altres son increïblement guapos. També hi ha com cada dia una mica de publicitat. A veure on es porta ryanair avui? Quin es aquest article tecnològic que hem falta? I també les ofertes de feina de infojob, i les estadístiques de idealista.com. També hi ha correus escrits, son pocs però son lo primer que obro, i normalment també lo primer que contesto. Sembla tonto, però el fet de rebre aquests correus, de començar el dia obrint-los, però mi es com integrar-me dins del mon que m’envolta. Ja s’ha convertit en un ritual. Per cert, molt bon dia a qui estigui llegint el meu blog. Això del blog hem comença a agradar, tot i que haig de reconeixia que de moment no crec que interessi a gaire gent, saber com hem desperto de bon de mati...jejeje. Va, per acabar, pugem una mica el nivell amb una cita de Confucio, el gran pensador. “ un erudito que no sea honesto no inspirará respeto, y su sabiduría por lo tanto careceré de fundamento”