jueves, 23 de julio de 2009

Dents trencades, i mes cosetes…


Acabo de sortir del dentista, no per mi encara que entre tu i jo, ja tocaria, sinó per la Rosa, pobreta, que va tindre la bona idea de caure de cap davant de la basílica de Castelló d’Empúries i es va trencar dues dents. Rosa... Rosa, deixa de pensar en els nois, noieta! 215 euros, i jo no se si es car, o no, però una despesa mes amb la que no contàvem. Parlant de despeses, també m’ha tocat pagar una multa de velocitat avui. Servim per alguna cosa mes que per pagar? I no vegis com ens controlen... Pobre futur que ens espera! A, que per cert, a l’oficina de la caixa del meu poble ara nomes es poden efectuar pagaments els dimarts i dijous de 8 a 10. Aquest de mati he estat 40 minuts per pagar el collons de multa. Fa una setmana també que no puc treure la meva moto del garatge. Estan rebentant tots els carrers del poble per ficar nous tubs d’aigua. Em pregunto qui ho pagarà... ara que amb l’IBI que em toca pagar ja casi es una pregunta tonta. A veure si al final em tancaran completament l’accés a casa meva i em paguen una setmaneta d’hotel, ja que no estan plens, ni de bon tros. Però vaja, això ja es somiar massa em sembla. Pagar si, rebre, poca cosa. L’estat se sembla cada dia mes a la meva ex. No te mai diners, però de m’entres m’està arruïnant.
I quina calor.... 32 graus plens d’humitat i factures