lunes, 27 de julio de 2009

Dones..... o millor dit, EX

Es que em sento bastant frustrat. Pago una pensió alimentaria molt considerable, entre nosaltres, molts de aquest que em llegeixen els hi agradaria tindre això per alimentar la seva família, cada mes per les meves filles. Tant considerable que les meves caixes es comencen a buidar. Per conveni de divorci aquests diner son pensió alimentaria per les meves filles, però per lo vist aquest diners serveixen per tot, es a dir, el pago d’una hipoteca per un pis de la mare de les criatures, lloguers de locals comercials de la mare, tota mena d’altres despeses que no tenen res a veure amb la canalla, seguritat social per la mare, etc. En quan a les criatures, sembla que si... mengen, estan vestides, però res mes. Avui he parlat amb la víctima de la meva vida, es a dir la mare de les criatures, que si ha de pagar dentista, i roba que vaig comprar per la Rosa i que per conveni ella ha de pagar (70 euros, no us penseu que anem de botigues), ella no podrà pagar llibres aquest any. Patètic. Conec noies que pugen la seva canalla sola, i s’han surten la mar de bé. Perquè dimonis la meva no pot fer igual? Un consell, abans de casar-vos, imagineu per un moment quina mena de ex tindreu en el futur.