miércoles, 1 de julio de 2009

uuuuffffff

I ja esta, ja han marxat les noietes… i casi les trobo a faltar ja, però això serà un moment, jejeje! De fet, em fa l’efecte que ja les aniré veient dia si i dia també, si mes no la Rosa. Ja m’ha demanat si estaria aquí aquesta tarda, lo que en el seu llenguatge volia dir, vendré amb les amigues, segur que no tens res per fer? I dema te un sopar amb mi, i nit, dema passat metge on faig de papa taxi, el dia desprès concert del canto del loco on l’acompanyo. El dia 5 o sorpresa, han organitzat un assaig de rock a casa meva, i així na fent. I suposo que la Elyse també es perdera algun dia per aquí. Es curiós, la Rosa esta mes aquí quan no hi es, que quan hi es. Vull dir mentalment... Fins fa poc era una noieta amb aranques de persona gran. Ara es ni això ni això altre, sinó una adolescent, sempre ficada amb les amigues i quan no, en lloc, tot i que físicament sempre per el mig. Ja ha començat una nova faceta de la nostra convivència. Nomes podrà ser interessant, no? En fi, dia u de juliol, i ja ve calor forta. Procuraré fer dona aràcnida en els baixos de la casa on la temperatura ronda els 22 graus durant el dia, i les nits... sobre la marxa. Ara tinc la casa neta, i m’espera una dutxa i una bona peli tot menjant alguna cosa en plan solter abans de ficar en marxa la moto i anar a donar un volt. Vine, a gaudir del dia que es l’estiu cony!