lunes, 14 de septiembre de 2009

dia 14...

I ja ha arribat el gran dia, primer dia d’escola per mestres i canalla, per pares i mares, i ja torna la rutina (que bé), també a partir de dimecres la rutina dels drets de visita. No es que del moment s’hagi solucionat res, però se suposa que en breu si que es podran ficar les coses allà on estaven i de m’entres, que no es trenqui el ritme de visites. Desprès quedaran altres batalles per fer, però això serà desprès... els ponts s’han de creuar d’un en un, i en el bon ordre. I ja fa 4 nits que dormo bé, que descanso, inclòs estic perdent panxa per no menjar de manera compulsiva. Fa 4 dies que prenc les potingues del Ernest. Sembla que funcioni!
Ahir varem estar remenant fotos del estiu amb la Dolors, fotos de mi i d’ella. Moltes fotos recordant molts moments, viatges com el de Madrid i el de Roma, i excursions, l’estiu passat a les platges de Llança, i moltes mes coses.
També les ultimes fotos, de Montpeller, la festa dels trobadors. A si, el cap de setmana passat era la festa dels trobadors al poble. S’hi veuen mes gent que en tot l’estiu, tot i que com l’any passat van ser bastant menys els visitants, inclòs les activitats. Nomes hi vaig ser el dissabte, dia fort per excel•lència, amb el torneig, espectacles de llums i mes conferencies i exposicions. Un bon dia...
Pues ja estem al primer dia, també hauria de ser el primer dia d’escultura. Igual que l’any passat vaig comprar al mes de juny un mon de fang, i igual que l’any passat no en vaig gastar ni un gram durant tot l’estiu. Sembla d’idiotes, però no he trobat temps per dedicar m’hi. La Dolors esta a Sant Feliu, la Sandra a la Jonquera, la Rosa a d’institut d’aquí, la Elyse a l’escola dels petits (que ja no son tant petits), la meva mare a Alemanya, i jo aquí pensant que “jolines, que rapid que ha passat l’estiu” Temps de fer feina! Que tingueu un molt bon dia...