miércoles, 23 de septiembre de 2009

dia 3

Ahir al vespre estava content, però va durar poc. No entenc com funciona el cap d’algunes persones. Si a mi em passes això de que una de les meves criatures marxa de casa meva, no vol viure mes amb mi, jo deixaria tot el que tinc entre mans per intentar veure que ha fallat, on he fallat jo, entendre les motivacions de la criatura, i disculpar-me mil vegades si cal. I la meva primera preocupació serà veure com esta la criatura, obrir un diàleg amb ella. I un cop tingues clar on he fallat, corregir lo que a anat malament, però sobre tot respectar la decisió de la criatura, per molt que em costes acceptar lo que esta passant. Serien passos lògics per millorar, jo com a persona, i millorar la relació amb la meva criatura.

Ahir vaig rebre una trucada de la mare de la criatura, dient que finalment allò que s’havia pactat sobre el nou dret de visita no pot ser, perquè no s’ajusta als horaris de la seva botiga (que es troba a mes de 100 km d’aquí, per cert), així que parlera amb la seva advocada per... vaja, jo no se perquè exactament. Prioritzar una botiga per sobre de les filles, per mi es de ciència ficció. Ahir sentia una curiosa vergonya, no personal, sinó per ella, cosa que ella per lo vist no tindrà mai. Ella surt sempre amb això de “els meus dret com a mare”, però de fet, no en te gran cosa, de “mare”. Un dia la Elyse seguirà els passos de la Rosa. Ho tinc tant clar això, i ho tinc mes que assumit. Que deu vulgui que sigui aviat i respirarem tots una mica mes tranquil. Tot això m’està desgastant per dins. A hores d’ara estic en la mateixa situació que ahir, a la mateixa hora... se que ho tenim tot bé, totes les de guanyar (tristament, ja que no deixa de ser un fracàs), però tornem a estar penjats a la lògica descosida de la “mare”. Si no permeto que m’afecti, no m’afectarà... No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar! No em pot afectar!