martes, 22 de septiembre de 2009

Quan el sentit comu s'imposa...

 Aquest últims dies van ser una varieja de felicitat, al veure lo bé que estava la Rosa, un cop presa la seva decisió i haver la ficada en aplicació, i d’inquietud, sobre les conseqüències legals i humanes de tot plegat ja que tot aquesta moguda va passar sense l’acord de la seva mare. La actitud totalment contraria de la seva mare no deixava lloc al diàleg ni la reconciliació. Dono gracies al meu assessorament legal. Van ser impecables, però per sobre tot, van ser humans en cada moment. Fa una hora de això, vaig rebre una trucada de la meva advocada, anunciant-me que l’ advocada de l’altre part havia aconseguit treure del cap a la seva clienta emprendre cap acció legal, ja que això seria perdre, no nomes a nivell judicial, sinó també a nivell humà. Celebro aquesta decisió. A partir d'ara la Rosa podrà amb la seva mare, començar a reconstruir la relació deteriorada. Espero que sigui cosa de dos veure aquesta gran oportunitat que se’ls hi presenta. Jo faré la meva part de la feina en aquest sentit i espero que d’ara en davant tot poguí anar evolucionant cap a una convivència mes positiva, ja que ho serà per tots.

Us desitjo un molt bon dia a tots!.