viernes, 11 de septiembre de 2009

霊気, la nova experiència...

Mira que no hi crec, vull dir que no hi creia, perquè avui ja no ho tinc tant clar, però ahir em va tocar una experiència nova. Estava molt cansat per l’estiu tant calent que em tingut, per les misèries de la EX amb això del dret de visita, cansat de no trobar la son a la primera de canvi, i de despertar-me sempre massa d’hora i anormalment cansat. Em sentia nerviós, estressat, i sobre tot no podia ja ordenar les meves ideés ni llegir la lletra petita d’un document. En fi, que el final d’estiu va ser mes aviat durillo de passar, per mi, i ho començava a ser per els que m’envolten. Fa uns dies de això vaig anar saludar la Iolanda i em va tornar a parlar del home miracles, un tal Ernest de Banyoles. La veritat es que des de que va allà, la veig molt diferente, molt millor, mes tranqui-la, mes a gust amb ella mateixa. Així que si funciona amb ella, perquè no m’hauria de funcionar a mi? Em va donar el telèfon de l’Ernest i varem quedar per el dijous, ahir. No entraré en detalls, però va ser una de les coses mes sorprenent que vaig fer mai. Va començar a preguntar al meu cos que em passava, em va ficar una vertebra a lloc, i varem acabar amb una sessió de reiki (que per lo vist tinc molta disposició al reiki). Quan vaig marxar d’allà esta d’un relax com feia temps que no el sentia, amb el cap donant mil voltes i carregat d’extractes de flors i altres potingues. Aquesta nit he dormit molt bé, i aquest mati m’he despertat per fi descansat. Torno a tindre un principi d’energia, i les idees se m’estan ordenant de nou. Pròxima cita segurament dijous que ve, i ja tinc ganes de que arribi aquell dia. Aiiii per cert, bona diada....