sábado, 30 de enero de 2010

Quan demanes a una persona moderació, esta oberta a escoltar, sensibilitat i respecte, i nomes sap amenaçar, insultar i faltar al respecte, es poc probable que se soluciona un conflicte. Avui m’he despertat, desprès d’una mala nit, pensant que això que hi ha entre la mare i la filla difícilment te solució. Com pot ser una tant estúpida per no entendre ja conceptes basics de convivència. La veritat es que de tot plegat en estic però que molt cansat. Aquests últims dies estic pensant això de “ dema serà un altre dia” però tots els dies se semblen i no hi ha pau…

Una cosa mes. Estic orgullós de la meva filla, que sap conservar la calma allà on jo ja l’hauria perduda, i aguantar coses que jo mai no hauria aguantat, amb bona cara, casi amb alegria. En estic aprenen cada dia una mica d’ella.